ŞUAN MOBİL GÖRÜNÜMDESİNİZ! - MASAÜSTÜ GÖRÜNÜME GEÇMEK İÇİN TIKLAYIN
Kaydı Düzenle

A+ A-
INTRO:
Am - Dm - F - E

  Am                    F    E
İtirazım var bu zalim   kadere
  Dm                    G
İtirazım var bu sonsuz  kedere
        E          Dm
Feleğin sillesine, hayatın cilvesine
 F             E
Dertlerin cümlesine
          Am
İtirazım var
 
Am
Yarım kalan sevgiye
F             E
Şu emanet gülmeye
E
Yaşamadan ölmeye
          Am
İtirazım var

  Am               Dm        Am
Ben hep yenilmeye mahkum muyum?
  Am             Dm         Am
Ben hep ezilmeye mecbur muyum?
Dm           F              E
İtirazım var bu yalan dolana
Dm                 F           E
Benim şu dertlere ne borcum var ki
E                     Am
Tuttu yakamı bırakmıyor
Dm                F          E 
Benim mutlulukla ne zorum var ki
E             Am
Bana cehennemi aratmıyor x2

Am - Dm - F - E
Am - F - E - Am
 
  Am                  F    E
İtirazım var değişmez yazıma
  Dm                    G
İtirazım var bu dertli şansıma
        E          Dm
Sevginin sahtesine, hayatın cilvesine
 F             E
Dertlerin böylesine
          Am
İtirazım var
 
 Am
Yalan dolu gözlere
F             E
Durulmamış sözlere
E
Dost olmayan yüzlere
          Am
İtirazım var
 
  Am               Dm        Am
Ben hep yenilmeye mahkum muyum?
  Am             Dm         Am
Ben hep ezilmeye mecbur muyum?
Dm           F              E
İtirazım var bu yalan dolana
Dm                 F           E
Benim şu dertlere ne borcum var ki
E                     Am
Tuttu yakamı bırakmıyor
Dm                F          E 
Benim mutlulukla ne zorum var ki
E             Am
Bana cehennemi aratmıyor x3




Yorum

Ad

false
ltr
item
En Doğru Gitar Akorları, Tabları ve Şarkı Sözleri: Hayko Cepkin - İtirazım Var | Akor
Hayko Cepkin - İtirazım Var | Akor
İtirazım var bu zalim kadere, itirazım var bu sonsuz kedere, feleğin sillesine hayatın cilvesine, dertlerin cümlesine itirazım var. Ben hep yenilmeye mahkum muyum, ben hep ezilmeye mecbur muyum. Orjinal gitar akorları. Am - Dm - F - E
En Doğru Gitar Akorları, Tabları ve Şarkı Sözleri
https://dogrugitar.blogspot.com/2016/05/hayko-cepkin-itirazm-var-akor.html
https://dogrugitar.blogspot.com/
https://dogrugitar.blogspot.com/
https://dogrugitar.blogspot.com/2016/05/hayko-cepkin-itirazm-var-akor.html
true
2189722566935717226
UTF-8