ŞUAN MOBİL GÖRÜNÜMDESİNİZ! - MASAÜSTÜ GÖRÜNÜME GEÇMEK İÇİN TIKLAYIN
Kaydı Düzenle

A+ A-
İnto Akor: Am - G - F - E

ya da

İtro Tab:
  Am
e|----0-1-0--------------0-----------------------------------
B|------------0-1-3-3-3----3-----0--1-1-1-1-1--3--1-0-----0--
G|----------------------------2------------------------2-----

e|--0--------------------------------------------------------
B|-----3--1--0--|--1-1-1-1-1-3-1--|--------0-0-0-0-0-1-0-----
G|-----------------------------------0--2--------------------
D|-----------------------------------------------------------

e|-----------------------------------
B|-----------------------------------
G|-----0-2-2-2-2-2---4--2--1---------
D|--3-------------------------3-2---- Bitişi E akoruyla kapatıyoruz


    Am            G  
    Hüzünler başıma vurdu yine 
         F                           E  
    Sevginin çıkmaz yollarında senin dolaylarında 
         Am                  G 
    Sana dair hasretim yüzyıllardan kalma 
    F                            E  
    Aklımı kaçırıyorum bu cinnet akşamlarında 
    
         Am                    G               
    Orada her kiminleysen belki sevgilinleysen  
          F                      E             
    Söyle kumralım için sızlamaz mı            
           Am                  G                
    Bilmem hatırlar misin gözlerim ne renkti   
          F                   E                
    Söyle kumralım benim adim neydi            
  
 Am                   G 
 Sahip olduğum her şeydin 
 F                 E  
 Her şeyimi alıp gittin 
  
 Am - G - F - E

    Am                    G 
 Bu kaçıncı hasretim aylardan hangi aydır 
       F                      E  
 Söyle kumralım ben adimi unuttum 
        Am                  G 
 Bilmem hatırlar misin gözlerim ne renkti 
       F                   E  
 Söyle kumralım benim adim neydi 
  
      Am                   G                
 Ne zaman güneş doğar aylardan hangi aydır  
       F                      E             
 Söyle kumralım ben adimi unuttum           
        Am                      G            
 Bilmem hatırlar misin gözlerim ne renkti   
       F                   E                
 Söyle kumralım benim adim neydi       





Yorum

Ad

false
ltr
item
En Doğru Gitar Akorları, Tabları ve Şarkı Sözleri: Yaşar - Kumralım | Akor & Tab
Yaşar - Kumralım | Akor & Tab
Hüzünler başıma vurdu yine F E Sevginin çıkmaz yollarında senin dolaylarında Am G Sana dair hasretim yüzyıllardan kalma F E Aklımı kaçırıyorum bu cinnet akşamlarında
En Doğru Gitar Akorları, Tabları ve Şarkı Sözleri
https://dogrugitar.blogspot.com/2016/03/yasar-kumralm-akor-tab.html
https://dogrugitar.blogspot.com/
https://dogrugitar.blogspot.com/
https://dogrugitar.blogspot.com/2016/03/yasar-kumralm-akor-tab.html
true
2189722566935717226
UTF-8