ŞUAN MOBİL GÖRÜNÜMDESİNİZ! - MASAÜSTÜ GÖRÜNÜME GEÇMEK İÇİN TIKLAYIN
Kaydı Düzenle

A+ A-
Tab İntro
e|-3-3-3-3--5--7--5-5--5-3-2--| 1. kısım
B|----------------------------|

e|-2-2-2-2--5-3--3-2-0--------| 2. kısım
B|----------------------------| 

e|-0-2-0-3-2--2-0-------------| 3. kısım
B|----------------3-----------|

e|-----3-2-0------------------| 4. kısım
B|-3-3------------------------|

Intro:
G    Am    D    G    Em    D    Em    

Em                          Am                    Em
Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Em                       Am                          Em
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
G                         Am          D                  G
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Em                   D                          Em
Bu öksüz başıma gözdağı verme

G    Am    D    G    Em    D    Em    

Em                      Am                       Em
Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Em                    Am                    Em
Yol verdim sevdanın en delisine
G                      Am         D               G
O yüzden ömrümden giden gidene
Em                D                          Em
Şu yalnız başımı eğdirme benim

G    Am    D    G    Em    D    Em    

Em                          Am                    Em
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Em                 Am                         Em
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
G             Am          D                  G
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Em                   D                          Em
Şu suskun ağzımı açtırma benim




Yorum

Ad

false
ltr
item
En Doğru Gitar Akorları, Tabları ve Şarkı Sözleri: Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat | Akor & Tab
Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat | Akor & Tab
Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat gelme üstüme orjinal gitar akorları ve tabları, göç zamanı dizi müziği
En Doğru Gitar Akorları, Tabları ve Şarkı Sözleri
https://dogrugitar.blogspot.com/2016/04/mumin-sarkaya-ben-yoruldum-hayat-akor.html
https://dogrugitar.blogspot.com/
https://dogrugitar.blogspot.com/
https://dogrugitar.blogspot.com/2016/04/mumin-sarkaya-ben-yoruldum-hayat-akor.html
true
2189722566935717226
UTF-8